Jak psát objednávku na dovolenou

Všechny ruské prázdniny jsou uvedeny v článku 112 zákoníku práce Ruské federace. Slavnostní jsou následující: 1, 2, 3, 4, 5 ledna - Silvestr, Vánoce, leden 07.02.23 8. března, June 12, 4 listopadu. Do určitých dnů můžete pracovat pouze v případě nouze. Písemně informujte všechny zaměstnance, které hodláte přijmout. Získejte od nich písemný souhlas. Máte-li dát do práce v průběhu prázdnin v důsledku mimořádné události, mimořádné události, jestliže stanné právo v této zemi, je nutné eliminovat člověkem způsobené pohromy nebo nehodu, máte nárok čerpat celou strukturu zaměstnanců, aniž by obdržel písemný souhlas. Avšak v souladu s článkem 259 se těhotné ženy a zaměstnanci mladšího věku nemohou podílet na práci o víkendech a svátcích.

Přivést k nouzovému a mimořádnou práci zaměstnanců s dětmi mladšími tří let, žije sám s dětmi mladšími 5 let péči o nemocné a seniory, měli byste si být jisti, získat písemný souhlas.

Po oznámení a získání souhlasu proveďte objednávku. V záhlaví dokumentu uveďte "Objednávka o práci během prázdnin". Příští, napsat: co o dovolenou, po všechny dny, které budou pracovat na zapojení zaměstnanců, počet oddělení strukturní jednotce, všichni zaměstnanci jménem, ​​způsob platby, zadejte všechny položky pracovních zákonů, které vás zaměstnává dovolenou.

Mají-li zaměstnanci pracovat v průběhu prázdnin dle harmonogramu v kontinuálním výrobním procesu, vydat příkaz k práci o svátcích není nutné (článku 113 LC RF). Rovněž není třeba získat písemný souhlas.

Při práci nevyjádřily písemné přání k získání dodatečných dní mimo účetní oddělení podala se seznamem zaměstnanců na zaplacení všech svátků v double.

Video.

Podělte Se S Přáteli